موسوی با بیان اینکه مسئولان باید بدون منت به کشور و ملت خدمت کنند و پاسخگوی شهروندان و مردم باشند، اذعان کرد: مسئولان باید عملکردشان را شفاف ارائه دهند و به درستی پاسخگوی نقد‌ها باشند.
کد خبر: ۸۹۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 31 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید موسی موسوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان‌های لامرد و مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، اظهار کرد: یکی از حرفه‌هایی که می‌تواند بیشترین تاثیر گذاری در اصلاح و پیشبرد امور داشته باشد رسانه و خبرنگاری است.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی قلم و بیان خبرنگاران را قدرتی برای مطالبه گری به نفع مردم و پیشبرد اهداف شهرستان و کشور دانست و ابراز کرد: بازویی توانمند‌تر از بازوی خبرنگاران برای مسئولان نمی‌شناسم.

او با گرامیداشت یاد و خاطره ابراهیم میر رئیس فقید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد، با گلایه از مدیران استانی و شهرستانی بیان کرد: پس از مدت ها، این اداره مهم فرهنگی سرپرستی ندارد که این موضوع به مسئولان ارشد استانی منتقل شده است و امیدوارم در در آینده نزدیک سرپرست این اداره معرفی شود.

موسوی با بیان اینکه مسئولان باید بدون منت به کشور و ملت خدمت کنند و پاسخگوی شهروندان و مردم باشند، اذعان کرد: مسئولان باید عملکردشان را شفاف ارائه دهند و به درستی پاسخگوی نقد‌ها باشند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در خصوص حضور خود در کمسیون انرژی بیان کرد: به دلیل اینکه در شهرستان‌های لامرد و مهر صنایع مهمی نظیر پالایشگاه گاز پارسیان، چاه‌های گازی تابناک، منطقه ویژه اقتصادی لامرد، پالایشگاه اتان ریکاوری، آلومینیوم جنوب و ... استقرار دارد بهترین کمسیون برای نماینده این دو شهرستان کمسیون انرژی است تا مسیر زیرساخت‌ها و توسعه همه جانبه صنایع گازی و نفتی و دیگر صنایع را با تلاش و خدمت به مردم، عملیاتی کرد.

او با اشاره به حوادث و نامناسب بودن آسفالت و نشست‌های زیرساختی اتوبان محور جم – فیروزآباد، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس قرار بر این شده است که ۲۱ کیلومتر از این اتوبان مرمت و بازسازی صورت بگیرد.

منتخب مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی صنعت عظیم آلومینیوم جنوب را مهم‌ترین صنعت آلومینیوم کشور برشمرد و بیان داشت: آلومینیوم جنوب دارای یکی از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا است که در فاز نهایی با تولید ۱ میلیون تن شمش آلومینیوم و اشتغالزایی بالای خود قدرت بزرگی در منطقه جنوب استان فارس به شمار می‌رود.

در این نشست خبری، خبرنگاران و عکاسان خبری شهرستان‌های لامرد و مهر به بیان دغدغه‌ها و مشکلات حوزه رسانه پرداختند و به رسم یاد بود از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار